Software

Windows & Linux software

Onze ervaringen

In het ontwikkelen van Windows software zijn we zeer bekwaam. Wenst u bijvoorbeeld eigen ontworpen software die draait in een Windows (Server) of Linux omgeving? Dan bent u bij ons verzekerd voor degelijkheid.

De toegepaste technieken

We gebruiken onder andere technieken zoals C++, Java, .NET Framework (C# en Visual Basic) en Python. Dat passen we toe in applicaties met User Interfaces, maar ook console applicaties en (cloud) services.

Embedded software

Platformen

Voor diverse platformen hebben we embedded software gerealiseerd. Zoals voor Siemens, Motorola, Arduino, Raspberry Pi en andere x86/x64 -systemen.

Randapparatuur

We geven systemen functie door het laten aansturen of uitlezen van randapparatuur. Dat gebeurd bijvoorbeeld met USB, Ethernet of RS232. We zijn bekwaam in het leren begrijpen van oude en nieuwe communicatiestandaarden: goed, slecht of zelfs niet gedocumenteerd.

Lees meer

Systeemkoppelingen

Technieken

We synchroniseren gegevens tussen verschillende soorten systemen. Te denken aan databases (MySQL, MSSQL, Access, PostgreSQL). Synchroniseren kan ook (moeten) gebeuren met FTP, SOAP, TCP/IP, XML, CSV, REST, JSON, binary packets en andere standaarden. Custom standaarden zijn voor ons geen uitdaging.

Onze realisaties

Voor onze klanten hebben we communicatie en synchronisatie oplossingen gerealiseerd voor onder andere boekhoudsystemen, voorraadsystemen, reserveringsystemen, webshops, data exchanges en andere (technische) systemen.

3D toepassingen

Wat is er mogelijk?

Er is veel mogelijk op het gebied van 3D toepassingen. Daarbij is te denken aan live-rendering, gaming, Serious Gaming, educatie, Augmented Reality (AR) of Virtual Reality (VR). Deze toepassingen kunnen functioneren op smartphone's, native desktop applicaties en in de (mobile) webbrowser.

Onze ervaringen

We hebben veel ervaring met het renderen van 3D models, AR, VR, 2D, 3D en (multiplayer) games. De toegepaste tools zijn, maar beperken zich niet tot, OpenGL, WebGL, DirectX, YOGL, Java3D, three.js en Unity 3D. De toepassingen waren breed en regelmatig compatible met verschillende (hardware) platformen.

Interesse gewekt?

Wilt u kennismaken, een vraag stellen of vrijblijvend praten over een mogelijke opdracht?
We luisteren graag naar u.

Contact opnemen